Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Utolsó kommentek

  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors ingyenes ajánlatkérés egyszerre több szakembertől, a szakembereknek egyszerű, ingyenes regisztráció... (2015.11.11. 19:32) Hajónapló 2008.07.18.
  • megregi: vigyázz, kész, rajt... ebéd... (2008.07.11. 11:24) 2008.07.10 Csütörtök
  • Utolsó 20

2008.07.10 Csütörtök

2008.07.10. 22:38 | bognor | 1 komment

Mivel tegnap elfogyott a cucc, ezért ma ismét csak vásároltunk. Már előre köszönnek a boltban a pénztárosok... Aztán a nap többi része rohangálással telt, elöszőr is postára kellett menni, hogy befizethessem a csekket, hogy később is tudjak blogot írni :) Aztán megvettem a wc csészét, a tartályt hozzá, ytong előfalazó lapokat. Ezek után átmentem a Bricostore-ba, hogy megnézzem a járólapot a fürdőbe. Már említettem, hogy hogy jártam pénteken, de akkor csak azt hittem, hogy abból a csempéből nincs sehol. Szerettem volna venni másikat, de mint kiderült, ezeknek a suttyóknak semmi, ismétlem SEMMI nincs raktáron, mindent csak rendelnek, ami minimum két hét, hogyha pestről kell hozni (lehet kézben, gyalog hozzák, azért ér ide ilyen lassan), vagy ha nincs pesten, akkor kb 1 hónap... Egy hónap alatt az ember felfogad tíz 3 éves indiai gyereket, akik még nem tudnak beszélni, meg talán járni sem, de már dolgoznak, és velük lekerámiáztatja a csempéket. De lehet egy hónap alatt ezeket fel is lehetne nevelni, és ráállítani őket szériagyártásra. Lehet meg lehetne őket tanítani kőburkolatra is...:)
 Azán mikor mutogatja az ember a kéglit, akkor sznoboskodhat a cimbiknek, hogy " hőő, jó a csempe mi? Indiai kézimunka.. bizony... Utcagyerekek könnyéből valamint a lábukra tapadt indiai sárból van kiégetve, amit ők maguk rágtak le a talpukról, és a szájukban rágtak eléggé krémesre ahhoz, hogy aztán lázas gyerekek hőjével befűtött kemencében kiégessék... Drága vóóót, de megérte... Gyúrúnk wazze???

   Fogtam magam, és átmentem egy kis csempeboltba a Szent Imre úton, és megrendeltem ott ugyanazt a csempét, és most ráadásul akciós is volt, pont ugyanannyi, mint a Bricoban.Ha minden jól megy, akkor hétfőn itt a cucc... Finoman jelezném, hogy egy munkanap alatt ideér 6 négyzetméter...
   Aztán még vennem kellett villanyvezetéket, de mondhatnám azt is, hogy 3*100 méter 1,5-es MCu-t :) Meg kismegyszakítót, meg dobozt, meg bizbaszokat, amik kellnek. Kb délben visszaértem, addigra apu már bevakolta a maradék falszakaszt. Ekkor álltam neki vésni. Merthogy ki kellett vésni a villanyvezezékeknek a hornyokat. Este nagyjából megvolt a konyha és a fürdő becsövezése.
   Bár ügyes vagyok, jók a koordinációs készségeim, de a nagy számok törvénye alapján, vagyis az este 7 ig tartó vésés alatt kb 5-6000 szer lesújtó kalapácsütések mondjuk egy ezreléke tévesztett célt, csúszott el a véső, stb ezek miatt a kezemet hogy rusztikusan fogalmazzak: Szarrá kalapáltam. Na annyira nem vészes a helyzet, de  minden bütykömön van valami heg. Vagy ahogy az orvosok szoktak fogalmazni: felszínin hámsérülés, vagy bőrfolytonossági hiány... Minden este fürdés közben, mikor a melegvízet megnyitom, és elkezdenek égni a sebek, mindig fedezek fel újabb sérüléseket. Az az érdekes, hogy van a lábamon is, pedig azt nem is bántottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://bognor.blog.hu/api/trackback/id/tr70562950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megregi 2008.07.11. 11:24:19

vigyázz, kész, rajt... ebéd...
süti beállítások módosítása