Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Utolsó kommentek

  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors ingyenes ajánlatkérés egyszerre több szakembertől, a szakembereknek egyszerű, ingyenes regisztráció... (2015.11.11. 19:32) Hajónapló 2008.07.18.
  • megregi: vigyázz, kész, rajt... ebéd... (2008.07.11. 11:24) 2008.07.10 Csütörtök
  • Utolsó 20

2007.07.15. Kedd

2008.07.15. 21:04 | bognor | Szólj hozzá!

Ma eljött a nagy nap. Az eső sem esett, mindenk rendben, le lehet hordani a sittet. Háromnegyed nyolckor már ott toporogtam Abdán a kölcsönző elött, be is engedtek, az egész marha gyorsan ment: 2000ft 24 órára az utánfutó (reggel nyolctól másnap reggel nyolcig), valamint háromezer forint kauciót le kell tenni, és már viheti is az ember. Negyedkor már fent voltam a lakásban, gyors átötltözés, kis rákészülés, átszellemülés a hordáshoz, aztán gyerünk... Két vödört vittem egyszerre, én vittem a nagyobb vödröket, apu a kisebbeket. Kb háromnegyed 10 körül telt meg az első utánfutó, irány a telep. Ott a hiperaktív csóka kicsit kötözködött, hogy a címem, nem azonos az ügyfélkódhoz tartozó címmel. Ekkor mondtan neki, hogy ok, van másik ügyfdélkódóm is, az a címemre szól, de nem az én nevemen van a szerződés. Hűűű, hűt az nem jó úúúúgy, akkor inkább legyen az, hogy maga azt mondta nekem, hogy ott lakik, ahonna hozta a sittet, az a legegyszerűbb. Gyorsan lepakoltunk, irány vissza a következő menetre. Itt már mérsékelt lelkesedéssel estünk neki a hordásnak annak ellenére, hogy az első kőrben az előszobában lévő kádból már kiürült a cucc, és a spájzban lévőből is fogyott. Valószínüleg kiégtünk az első kőrben... Csak ez lehet... Lényeg a lényeg, kiürült a spájz is. A legvégére maradt a kád, ami nem könnyü.. Annyira nem, hogy nagyon. Felpakoltuk a sitt tetejére a kádat, meg a kibontott csővezetéket, meg azokat a fém dolgokat, amik a tárólóban még kallódtak, és elvittük az is. A lepakolás lassan ment, mert elkezdett szakadni az eső, és mivel nem túl kellemes esőben lapátolni, és megfázni sem szerettem volna, mert jövő héttől már dolgoznom kell :):):):), ezért egy kicsit vártunk, összesen kb fél órát, amíg annyira el nem állt, hogy lapátólni lehessen. A kádat a szeméttelepen nem tudtuk leadni, mert nem fogadják be. Megkérdeztem a mukit az első körben, azért tudom. Még szerencse, hogy a tepel mellett van egy fémhulladék átvevő. Azt gondoltuk, hogy pár forintot kapunk érte, talán elég lesz egy a szeméthordásnál elpöfékelt benzin fedezésére (kb 5 kilómétert mentünk összesen). ÉS MOST JÖN A LÉNYEG: megtudtam, hogy a tücskök valójában miből is élnek. A vaskád, és a pár csődarab összértéke meghaladta a 6700ft-ot!!!!!!! És még nem is a drágább áron vették át a kádat... 101kg volt a fém, amit leadtunk. Egy komolyabb lomtalanításkor két tücsökkel megrakott, hosszított utánfutóval megtoldott kocka 2107-es ladára kb 500 kiló fér rá körönként( kicsit túlsúlyos, de ki ne látott volna már olyan tücskös ladát, ami nincs 8méter magasan megpupozva). Azt ha kilónkénti 68Ft-os áron veszik át, ami még az olcsóbb ár, akkor az 34.000Ft/nap. Ha osztom kettővel, akkor az fejenként 17.000Ft. Ha havonta csak annyit kocsikáznak, gyűjtögetnek, neadjisten "lopnak", akkor az havonta 374.000Ft nettó jövedelem. És még ott a segély... Lehet számolni... (persze vannak költségek is, mint pl benzin, de akkor is...)
A könnyen jött pénz után visszavittem az utánfutót, elötte azért lemostam, mert jó fej vagyok, és mert sajnos az eső az előtt állt el, mielőtt lepakoltuk volna... Utána gyorsa kaja, és vissza a kéglibe. Még megcsináltuk az szennyvízcsatorna elburkolását, és eljöttünk haza, mert már nem volt energiánk a lépcsőzés után. Egész pontosan én 19-szer mentem le vödrökkel megrakodva, apu 17-szer. ez összesen 36 kör, körönként 2 vödör. Vödrönként kb 15-18 kg (nem tudom, csak saccolom). Nem tűnik soknak, de azért elpilledtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bognor.blog.hu/api/trackback/id/tr52569971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása